بیسل

عملکرد جاروبرقی های رباتیک

عملکرد جاروبرقی های رباتیک

ربات های جاروبرقی امروزه به یکی از ابزار های کاربردی نظافت خانه ها تبدیل شده اند و می توانید با خیال راحت نظافت کف منزل خود را حتی زمانی که در منزل نیستید به این ربات ها واگذار کنید. شما با بررسی مزایا و معایب جاروبرقی های رباتیک می توانید تعیین کنید که این دستگاه ها می توانند برای شما مفید باشند یا خیر. در این مقاله ما قصد داریم عملکرد جاروبرقی های رباتیک را بررسی کنیم.

بهترین عملکرد جاروبرقی های رباتیک

مدل های مختلف جاروبرقی های رباتیک کارایی متفاوتی دارند و هر کدام برای جارو کردن فضای متفاوتی مانند کف های سخت یا فرش و موکت طراحی شده اند.

در صورتی که بچه های خردسال در خانه دارید به احتمال زیاد کف منزل شما به سرعت کثیف می شود و در عین حال شما زمان بسیار کمی برای نظافت دارید، در چنین شرایط خرید یک جاروبرقی رباتیک بیسل می تواند برای منزل شما بهترین کارایی را داشته باشد.

لازم به ذکر است که ممکن است کارایی جاروبرقی های رباتیک به اندازه جاروبرقی های دستی رضایت بخش نباشد یا به عبارت دیگر این ربات ها ممکن است 100٪ آلودگی را پاک نکنند ولی خانه شما را تا حد مورد قبول تمیز نگه می دارند.

در صورتی که هر هفته ساعت ها زمان صرف جارو کردن کف منزل خود می کنید خرید یک دستگاه جاروبرقی رباتیک می تواند برای شما مفید باشد. جاروبرقی رباتیک می تواند تمام مناطقی که شما مشخص کرده اید را به طور کامل تمیز کند و حتی مکان هایی که شما به آن دسترسی ندارید مانند زیر کمد و تخت را نیز جارو خواهد کرد.

بهترین عملکرد جاروبرقی های رباتیک

بهترین عملکرد جاروبرقی های رباتیک

مزایای استفاده از جاروبرقی های رباتیک

اصلی ترین مزیت این جاروبرقی ها که سبب می شود ارزش خرید را داشته باشند این است که نظافت را بدون کمک و نظارت شما انجام می دهند. جاروبرقی های رباتیک به صورت هدفمند حرکت می کنند و کف را به دقت جارو می کشند، پس از اتمام باتری به صورت خودکار به شارژر متصل می شود و بعد از کامل شدن شارژ می توانند جارو کردن را از سر بگیرند.

اکثر جاروبرقی های رباتیک با اپلیکیشن های گوشی هوشمند به سادگی کنترل و برنامه ریزی می شوند و با نقشه ای که از خانه شما تهیه کرده اند می توانند به سادگی از برخورد با موانع اجتناب کنند. جاروبرقی های رباتیک با حسگر های متنوع می توانند به صورت کارآمد در منزل شما حرکت کنند و در الگو های منظم جارو کردن را انجام دهند.

فناوری پیشرفته جاروبرقی های رباتیک به شما این امکان را می دهد تا نظافت را برای روز های آتی برنامه ریزی کنید، ربات می تواند برنامه داده شده توسط شما را برای روزهایی که مشخص می کنید به دقت انجام دهد. در صورتی که هر گونه مشکل یا اختلالی در کار این ربات ها ایجاد شود به سادگی با اعلان های هشداری که برای شما ارسال می کند شما را مطلع خواهد ساخت.

معایب جاروبرقی های رباتیک

با اینکه این ربات های کوچک می توانند کمک بزرگی در نظافت خانه باشند ولی روش استفاده از جاروبرقی های رباتیک ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد و گاهی هزینه های بیشتری نسبت به جاروبرقی های معمولی ایجاد کند.

عملکرد جاروبرقی در تمیز کردن فرش و کف های سخت، جارو کردن گوشه ها و کنار دیوار ها و جمع کردن موهای حیوانات خانگی در هر مدل از جاروبرقی های رباتیک متفاوت است. توانایی و قابلیت های ربات می تواند هزینه بالاتری داشته باشد ولی در هر صورت کاربرد اصلی جاروبرقی تعیین کنند کارایی آن است.

اگر انتظار دارید که یک جاروبرقی رباتیک جارو کردن را به صورت 100 درصد مانند جارو کردن دستی با سرعت و دقت بالایی انجام دهد ممکن است نامید شوید در حقیقت اینکه جاروبرقی های رباتیک برای شما کارایی لازم را دارند یا خیر تا حد زیادی به نوع کف و چیدمان منزل شما بستگی دارد.

شما می توانید برای رفع این مشکل جاروبرقی رباتیک خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا قسمت هایی که ممکن است به خوبی تمیز نشوند مانند آستانه در یا زیر میز ناهارخوری را مجدد جارو کند.

بدیهی است که موتور جاروبرقی های رباتیک نسبت به جاروبرقی های دستی بسیار کوچکتر است و نمی تواند به همان اندازه مکش ایجاد کند و ممکن است در فرش های پرز بلند نتواند به خوبی آلودگی ها و گرد و غبار اعماق فرش را بیرون بکشد. همچنین مخزن جاروبرقی های رباتیک نیز کوچکتر و برس های این جارو ها نیز به اندازه جاروبرقی های دستی نیست پس نمی توانید انتظار داشته باشید به همان اندازه کارایی داشته باشد.

قیمت جاروبرقی های رباتیک

مدل های بسیار متنوعی از جاروبرقی های رباتیک در بازار موجود است و از همین رو دامنه قیمت این دستگاه نیز وسیع است. شما می توانید مدل های مقرون به صرفه ای را پیدا کنید که قابلیت اتصال به وای فای را ندارند ولی به خوبی کف منزل را تمیز می کنند و در عین حال مدل های گران قیمتی نیز وجود دارد که قابلیت های متنوعی دارند ولی جارو کردن را به خوبی مدل های ارزان قیمت انجام می دهند.

توصیه می کنیم صرف نظر از قابلیت های جانبی ربات به توجه کنید که آیا آنها با نیازهای خانه و نظافت شما مطابقت دارند یا خیر و سپس با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید بهترین مدل موجود با کارایی بالا کنید.

قیمت جاروبرقی های رباتیک

قیمت جاروبرقی های رباتیک

مدل های پیشرفته عملکرد جاروبرقی های رباتیک

کارایی جاروبرقی های رباتیک همواره در حال بهبود و پیشرفت است و مدل های جدیدی که به بازار عرضه می شود قابلیت های جانبی فراوانی دارند که می تواند نظافت را بهتر و سریع تر کند. برخی از مدل های جدید می توانند به صورت اتوماتیک مخزن زباله را تخلیه کنند و نیازی نخواهد بود شما خودتان با گرد و خاک این مخزن مواجه شوید.

اکثر جاروبرقی های رباتیک نباید با مایعات تماس داشته باشند و تماس با آب می تواند به دستگاه آسیب جدی وارد کند ولی امروزه پیشرفته ترین مدل های جاروبرقی رباتیک می توانند همزمان با جارو کردن کف، عمل پاک کردن و شستشو را نیز انجام دهند.

جاروبرقی رباتیک بیسل

جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند راه حلی آینده نگرانه برای داشتن کف های تمیز تر باشند و با قابلیت های هوشمند فراوان به یکی از کاربردی ترین ابزار های نظافت منزل شما تبدیل شوند.

جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند به خوبی کار نظافت منزل شما را انجام دهند و با سنسور های قدرتمند از برخورد با موانع یا سقوط از پله ها اجتناب کنند. شما می توانید نقشه منزل خود را مطابق با نیاز های خود در سیستم مسیر یابی تنظیم کنید و مکان هایی که نمی خواهید ربات به آنها نزدیک شود را نیز مشخص کنید.

 جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند با صدای بسیار کم جارو کردن را انجام دهند و به هیچ عنوان آزار دهند نخواهد بود به طوری که شما می توانید برنامه نظافت را طوری تنظیم کنید که هنگامی که خواب هستید جارو کردن منزل انجام شود.

در صورتی که برای انتخاب مدل مناسب جاروبرقی رباتیک بیسل به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما تماس حاصل کنید تا نکات لازم را دریافت کنید.

کلام آخر

با داشتن یک جاروبرقی رباتیک بیسل شما می توانید روی مبل بنشینید و نظافت منزل را نظاره کنید بدون اینکه نیاز باشد کوچکترین کمکی بکنید. جاروبرقی های رباتیک امروزه از محبوب ترین لوازم خانگی هوشمند هستند که در جهت رفاه و سلامتی خانواده کمک بزرگی محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *