بیسل

جاروبرقی های کیسه دار و بدون کیسه برای چه نوع کفپوش هایی مناسب هستند؟

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

یکی از قدیمی ترین سوالاتی که هنگام انتخاب یک جاروبرقی مطرح می شود، مربوط به کیسه دار یا بدون کیسه بودن آن است. بدیهی است که هر دو نوع جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه یک کار را انجام می دهند و می توانند گرد و خاک و زباله را مکش کنند. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که هر کدام از جاروبرقی های کیسه دار و بدون کیسه بیسل برای چه نوع کفپوش هایی مناسب هستند، پس با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

جاروبرقی بدون کیسه بیسل

شما به احتمال زیاد قبلا با یک جاروبرقی بدون کیسه کار کرده اید یا همین الان یکی از آن ها را در خانه دارید. این جاروبرقی ها به عنوان اولین جاروبرقی خانه شما، گزینه مناسب تری هستند زیرا معمولا ارزان تر از جاروبرقی های کیسه دار هستند. به علاوه نیازی نخواهد بود که به طور منظم کیسه های جایگزین تهیه کنید و هزینه اضافه ای از این بابت نخواهید داشت.

اکثر مشتریان تصور می کنند که جاروبرقی های بدون کیسه ممکن است دوام بالایی نداشته باشند. ولی در حقیقت تمام قطعات این جاروبرقی ها نیز به گونه ای طراحی شده است که می تواند به اندازه یک جاروبرقی کیسه دار دوام بیاورد در حالی که نگران تمام شدن مکرر کیسه ها نیز نخواهید بود.

نظافت موی حیوانات از سطوح مختلف با بخارشوی حیوانات خانگی

نظافت موی حیوانات از سطوح مختلف با بخارشوی حیوانات خانگی

استفاده و نگهداری آسان

از اصلی ترین دلایل محبوبیت جاروبرقی های بدون کیسه، امکان استفاده و نگهداری آسان آن ها است. در واقع این بدان معنی نیست که استفاده از جاروبرقی های کیسه دار آسان نیست. اما در مقایسه با جاروبرقی های کیسه دار، این مدل های بدون کیسه مراحل کمتری برای مونتاژ و نگهداری نیاز دارند.

یکی دیگر از مزایای جاروبرقی های بدون کیسه این است که شما به راحتی می توانید ببینید که چه زمانی مخزن دستگاه تقریبا پر شده است. بنابراین هر زمان که مخزن گرد و خاک حدودا دو سوم پر شده بود می توانید مخزن را خالی کنید و بلافاصله نظافت را ادامه دهید.

تنوع

در حال حاضر مدل های مختلفی از جاروبرقی های بدون کیسه مانند مدل های سیمی و شارژی وجود دارد که می توانید مطابق با نیاز خود هر کدام را انتخاب کنید. به علاوه این جاروبرقی ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و شما همیشه می توانید یک مدل جدیدتر و پیشرفته تر را جایگزین مدل قبل کنید.

مخزن شفاف و قابل رویت

یکی از مزیت های جاروبرقی های بدون کیسه که ممکن است به آن توجه نکرده باشید، مخزن های شفاف است. به این ترتیب شما می توانید هر چیزی که تمیز کرده اید را ببینید. با اینکه فکر می کنید دیدن کثیفی و گرد و خاک فشرده شده در مخزن ناخوشایند است ولی یک نکته مثبت وجود دارد. اگر شما به طور تصادفی چیزی که نباید مکش می شد را جارو کرده باشید، بازیابی آن آسان خواهد بود.

دوستدار محیط زیست

جاروبرقی های کیسه دار در طول عمر خود ممکن است بیش از صد کیسه گرد و خاک تعویض کنند. با اینکه استفاده از کیسه های قابل تعویض مزایای بالایی دارد ولی این تعداد کیسه می تواند برای محیط زیست خطرناک باشد. بنابراین اگر می خواهید سبک زندگی خود را کمی بیشتر دوستدار محیط زیست کنید این جاروبرقی ها انتخاب خوبی هستند.

جاروبرقی های کیسه دار بیسل

حالا بیاید کمی در مورد جاروبرقی های کیسه دار صحبت کنیم. امروزه یکی از موضوعات مورد بحث در زمینه تولید و عرضه جاروبرقی این است که این جاروبرقی های کیسه دارد بهتر است کنار گذاشته شوند. یکی از دلایل این موضوع این است که مدل های کیسه دار بسیار قدیمی هستند و برخلاف تصور عموم، برای همه خانه ها مناسب نیستند.

جاروبرقی های کیسه دار طراحی ساده ای دارند. هدف این جاروبرقی ها تنها مکش گرد و خاک و زباله و انتقال آنها به کیسه است. با این حال همانطور که حدس می زنید کارایی و قدرت تمیز کنندگی این جاروبرقی ها شگفت انگیز است. این جاروبرقی ها برای خانه هایی با فرش ها زیاد بسیار کاربردی هستند.

قدرت بالایی این جاروبرقی های کیسه دار اغلب مورد تحسین قرار می گیرد ولی ممکن است برای کف های سخت و آسیب پذیر زیادی قدرتمند باشند. اگر هزینه اضافی تعویض مداوم کیسه های گرد و خاک را در نظر نگیرید، این جاروبرقی های کیسه دار یک انتخاب عالی خواهند بود.

بهتر است بدانید که در مدل های کیسه دار، کیسه به عنوان یک فیلتر عمل می کند و با به دام انداختن گرد و خاک می توانید هوای تمیز را فیلتر کند. در صورتی که موادی که برای ساخت کیسه استفاده می شود از مواد HEPA باشد، جاروبرقی شما می تواند علاوه بر به دام انداختن کثیفی ها می تواند به گردش هوای تمیز در خانه شما کمک کند.

با توجه به این قابلیت فیلتراسیون قدرتمند، کیفیت هوای خانه شما بهبود می یابد و از پراکنده شدن ذرات گرد و خاک و آلرژن در هوا جلوگیری می شود. بنابراین همواره به افرادی که دچار آلرژی هستند توصیه می شود که جاروبرقی های کیسه دار استفاده کنند.

کیسه های جاروبرقی در مقایسه با مخزن های گرد و خاک، ظرفیت بیشتری دارند. به این ترتیب نیازی نیست تا زمانی که کاملا پر شود آن ها را تعویض کنید. تعویض کیسه جاروبرقی نیز آسان است و می توانید بدون نیاز به تمیز کردن قطعات یا نگرانی در مورد فیلتر های دستگاه، کیسه را جایگزین کنید.

فرایند تعویض کیسه گرد و خاک در مقایسه با تخلیه مخزن ساده و بدون دردسر است. به عبارت دیگر خطر کمتری وجود دارد که به طور تصادفی گرد و خاک و زباله ها را روی کف برگردانید زیرا این کیسه ها کاملا مهر و موم شده اند و از پراکنده شدن کثیفی ها جلوگیری می کنند.

جارو شارژی Omnipet

جارو شارژی Omnipet

کدام جاروبرقی برای تمیز کردن کفپوش ها مناسب تر است؟

کسانی که زندگی پر مشغله ای دارند و زمان زیادی برای نظافت منزل ندارند، ممکن است جاروبرقی های بدون کیسه را برای تمیز کردن کفپوش ها ترجیح دهند. این جاروبرقی ها ممکن است برای تمیز کردن روزانه نیز مناسب تر باشند. به علاوه با توجه به وزن کمتر این جاروبرقی ها، احتمال آسیب به کفپوش ها کاهش می یابد.

در مقابل اگر حیوانات خانگی در خانه دارید یا به آلرژی مبتلا هستند بهتر است یک مدل کیسه دار انتخاب کنید تا نتیجه بهتری برای تمیز کردن کفپوش های خود دریافت کنید. در نهایت بهتر است بودجه خود را در نظر بگیرید و با توجه به انتظارات و نیاز های خود یک جاروبرقی مناسب برای تمیز کردن کفپوش های خانه انتخاب کنید.

جاروبرقی های بیسل

بیسل یک شرکت با سابقه در تولید ابزار های نظافتی قدرتمند و کارآمد است. جاروبرقی های بیسل از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار هستند که به دلیل کیفیت و دوام بالا در بین مشتریان محبوب شده اند. تمام جاروبرقی های بیسل با بهره‌گیری از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته طراحی و تولید شده اند و با طراحی‌های زیبا وعملکرد برتر توانسته اند جایگاه خود را در بین مدل های مشابه حفظ کنند. شما می توانید جاروبرقی های کیسه دار یا بدون کیسه بیسل را با توجه به نیاز خانه خود انتخاب کنید.

کلام آخر

هر دو مدل جاروبرقی های کیسه دار و بدون کیسه کاراییی و عملکرد قابل قبولی دارند.امیدواریم مطالعه این مقاله به درک این موضوع که تفاوت اصلی چیست و کدام مدل برای  کفپوش های خانه شما مناسب است کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *