بیسل

انتخاب بهترین جاروبرقی ایستاده برای انواع سطوح

Crosswave Advanced Pro

ده ها برند مختلف جاروبرقی در بازار موجود است. هر کدام نیز ادعا می کنند که بهترین جاروبرقی ایستاده هستند و بهترین کیفیت و کارایی را دارند. با این حال تنها چند نام معروف وجود دارد که جاروبرقی های مناسب برای انواع کفپوش را ارائه می دهد. جاروبرقی ایستاده بیسل یکی از محبوب ترین مدل های مناسب برای سطوح مختلف است. در ادامه ویژگی های بهترین جاروبرقی ایستاده مناسب برای هر سطح را بررسی می کنیم پس با ما همراه باشید.

در صورتی که کف منزل شما از یک نوع کفپوش پوشیده شده است، می توانید جاروبرقی مناسب را با توجه به نوع کفپوش انتخاب کنید. اما اگر در خانه شما سطوح سخت و نرم برای جارو کردن وجود دارد باید در انتخاب ابزار مناسب بیشتر دقت کنید تا نتیجه رضایت بخشی دریافت کنید.

کفپوش های چوبی

اگر بخش اعظم کف خانه شما از چوب سخت پوشیده شده است، به جاروبرقی نیاز دارید که بدون خراشیدن کف بتوانید کثیفی ها را از بین ببرد. برس ها و اتصالات سخت و خشن می توانند به کفپوش های شما آسیب بزنند و خسارت ایجاد کنند.

بسیاری از جاروبرقی های بیسل دارای سر های نرمی هستند که بدون آسیب زدن به کف های چوبی می توانند نظافت را انجام دهند. جاروبرقی ایستاده بیسل از برترین جاروبرقی ها برای تمیز کردن کفپوش های چوبی است. مدل های چندکاره می توانند از حالت ایستاده به جارو قابل حمل نیز تبدیل شوند. به این ترتیب می توانید به راحتی هر قسمت از خانه را تمیز کنید.

فرش و موکت

بدیعی است که برای تمیز کردن موثر فرش و موکت، قدرت مکش بالا یک ویژگی حیاتی محسوب می شود. اکثر جاروبرقی های بیسل می توانند به راحتی گرد و خاک را از سطح فرش تمیز کنند. با این حال اگر می خواهید که آلودگی را از الیاف فرش بیرون بکشید باید از جارو های مخصوص سطوح نرم استفاده کنید.

جاروبرقی ایستاده بیسل می تواند ذرات گرد و خاک که در طول زمان در فرش و موکت جمع شده اند را بیرون بکشد. این مدل با بالاترین سطح مکش می می توانید تمیزی عمیق تری ایجاد کند. لازم به ذکر است که این جاروبرقی ها برای انواع سطوح سخت نیز مناسب هستند.

شستن و جارو کردن همزمان با Crosswave cordless max

شستن و جارو کردن همزمان با Crosswave cordless max

خانه های دارای حیوانات خانگی

در صورتی که در خانه خود یک یا چند حیوان خانگی دارید مطمئنا می دانید که آن ها می توانند آشفتگی های زیادی ایجاد کنند. علاوه بر تصادفات مختلف و سقوط ظروف غذا و نوشیدنی، حیوانات خانگی می توانند به طور مرتب مو و شوره را روی فرش و مبل پخش کنند.

جاروبرقی های ایستاده بیسل با در نظر گرفتن نیاز های صاحبان حیوانات خانگی طراحی شده است. این جارو های می توانند به راحتی مو و شوره حیوانات را از فرش و موکت های شما حذف کنند. مدل های مخصوص تمیز کردن موی حیوانات دارای یک حالت ویژه Pet برای تمیز کردن موی حیوانات هستند.

اغلب به صاحبان حیوانات خانگی توصیه می شود که جاروبرقی های مرطوب و خشک را امتحان کنند. این مدل ها می توانند علاوه بر گرد و خاک، لکه های غذا و نوشیدنی را نیز مکش کنند. به این ترتیب زمان کمتری برای نظافت نیاز دارید و می توانید با استفاده از یک ابزار تمام آشفتگی هایی که حیوان خانگی شما ایجاد می کند را تمیز کنید.

بهترین جاروبرقی برای کف های سخت

در حقیقت کف های سخت بیشترین سازگاری را با جاروبرقی های مختلف دارند. به عبارت دیگر تقریبا از هر مدل جاروبرقی میتوانید برای جارو کردن کف های سخت استفاده کنید. همه جاروبرقی های رباتیک، ایستاده و معمولی برای کف های سخت مناسب هستند.

لازم به ذکر است که برخی کفپوش ها ممکن است به خراش حساس باشند.بنابراین جاروبرقی های غلتک دار یا برس های سخت می توانند به این نوع از کفپوش ها آسیب بزنند. همچنین برخی از مدل های جاروبرقی ممکن است باعث پراکنده شدن گرد و خاک در کف های سخت شوند.

در صورتی که کف های سخت شما به خراشیدگی حساس هستند بهتر است مدلهایی را انتخاب کنید که برس های قابل جدا شدن دارد. گزینه دیگر این است که جاروبرقی انتخاب کنید که برس های ضمیمه مناسب با کفپوش های شما ارائه می دهد. جاروبرقی های ایستاده بیسل سبک و سریع هستند و برای تمیز کردن قسمت های مانند آشپزخانه و راهرو ها که هر روز نمی خواهید به طور کامل جارو کنید، بهترین انتخاب هستند.

بهترین جاروبرقی ایستاده مناسب برای سطوح نرم

در حال حاضر جاروبرقی های مختلفی برای سطوح نرم نیز بهینه شده اند و به شما این امکان را می دهند تا از انواع مدل ها استفاده کنید. برای جارو کردن موکت ها به جاروبرقی نیاز دارید که با برس های موتوری بتواند گرد و خاک را به خوبی تکان داده و مکش کند.

 اکثر مدل ها به شما این امکان را می دهند که برس های مختلفی را با توجه به سطوحی که باید تمیز شوند، مورد استفاده قرار دهید. این قابلیت باعث می شود که جاروبرقی شما همان اندازه که برای تمیز کردن کف های سخت موثر است برای اتاق های نشیمن نیز مناسب باشد.

جاروبرقی های رباتیک برای موکت ها و فرش های پرز بلند مناسب نیستند و توصیه می شود از یک جاروبرقی ایستاده سبک و سریع استفاده کنید. به خصوص اگر هم سطوح سخت و هم فرش و موکت دارند. در مقابل جاروبرقی ایستاده بیسل برای استفاده روزمره و مدیریت انواع سطوح مناسب است.

موارد استفاده از جاروبرقی های دستی

موارد استفاده از جاروبرقی های دستی

فرش های پرز بلند

بیشتر جاروبرق ها برای جارو کردن فرش های پرز کوتاه مناسب هستند. برخلاف تصور عموم مکش قدرتمند تر ممکن است کارایی را کاهش دهد، به خصوص اگر جارو مدام لبه ها و گوش ها را به داخل بکشد. اگر جاروبرقی شما دارای برس های غلتکی است توصیه می شود هنگام جارو کردن فرش، برس ها را جدا کنید.

اگر در خانه فرش ها ابریشمی و ظریف دارید بهتر است که به صورت دستی این فرش ها را تمیز کنید. برس ها و چرخ ها ممکن است به فرش های گرانقیمت شما آسیب بزنند. بنابراین در صورتی که قصد دارید از جاروبرقی استفاده کنید حتما نکات حرفه ای را مطالعه کنید و با احتیاط عمل کنید.

جاروبرقی های ایستاده بیسل

 اگر به دنبال یک جاروبرقی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید که با انواع سطوح سازگار باشد، جاروبرقی های ایستاده بیسل گزینه مناسبی هستند. شما می توانید مدل های بیسیم و شارژی نیز انتخاب کنید که برای تمیز کردن سریع و راحت ایده آل هستند.

در حال حاضر نیمی از جاروبرقی های موجود در بازار جاروبرقی های ایستاده هستند. کار با این جاروبرقی ها آسان است و قدرت تمیز کنندگی بالایی نیز دارند. نگهداری و تمیز کردن جاروبرقی های ایستاده نیز آسان است و فضای زیادی نیز اشغال نمی کنند.جاروبرقی ایستاده بیسل کارایی شگفت انگیزی برای تمیز کردن عمیق کف های سخت و نرم دارند.

کلام آخر

 در نهایت انتخاب مدل مناسب به ترجیحات و نیاز های شما بستگی دارد. تمام مدل ها نکات مثبت و منفی خود را دارند ولی به طور کلی نمی توانید انتظار داشته باشید که یک جاروبرقی دستی یا رباتیک به اندازه یک جاروبرقی بزرگ و سنگین قدرت تمیز کنندگی داشته باشد. با این حال ممکن است برای شما قابل حمل بودن جاروبرقی اهمیت بیشتری داشته باشد یا تمیز کردن خودکار را ترجیح دهید. در این مقاله به مدل های مناسب برای هر سطح اشاره کردیم تا راهنمای مختصری برای انتخاب جاروبرقی مناسب خانه شما ارائه دهیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *