بیسل

نکات خرید انواع موکت شو

نکات خرید انواع موکت شو

فرش ها و موکت ها از اصلی ترین کف پوش های منازل هستند که به طور دائم در معرض آلودگی و گرد و غبار قرار می گیرند و اگر به درستی شسته و نظافت نشوند می توانند به منبع آلودگی و کثیفی تبدیل شوند و سلامت خانواده و افراد منزل را تهدید کنند. خرید انواع موکت شو از ابزار های کاربردی شستشوی فرش محسوب می شوند که می توانید به سادگی با استفاده از آنها تمام فرش و قالی های خود را عمیقا تمیز و پاک کنید. با توجه به انواع مختلف موکت شوی های موجود در بازار و تنوع قیمت و کارایی ممکن است خریداران در انتخاب دستگاه های مناسب برای منزل خود دچار تردید و یا سردرگمی شوند، از همین جهت در این مقاله سعی کردیم تا همه نکاتی را که باید قبل از خرید یک دستگاه موکت شوی بدانید را ارائه کنیم.

موکت شوی چیست؟

برای شروع بهتر است با نحوه کار این دستگاه و راهنمای استفاده از موکت شوی بهتر آشنا شوید. موکت شوی برای شستشوی فرش و موکت استفاده می شود و می تواند محلولی از آب گرم و مواد شوینده را به درون الیاف فرش و قالی اسپری کرده و با مکش قوی مانند یک جاروبرقی تمام آب را به همراه آلودگی مکش کند و فرش ها را تمیز به شما تحویل دهد.

موکت شوی ها می توانند آلودگی های عمیق و لکه های فرش را به آسانی از بین ببرند و در چند دقیقه فرش های تمیزی و نو به شما تحویل دهند. موکت شوی ها نمی توانند جایگزین جاروبرقی ها باشند، در حقیقت قبل از هر بار استفاده از موکت شوی توصیه می شود تا فرش ها را جارو بکشید تا کارایی دستگاه افزایش یابد.

موکت شوی چیست؟

موکت شوی چیست؟

نکات خرید انواع موکت شو مناسب

  • مدل های مختلف موکت شوی در اندازه ها و مدل های مختلف موجود است. اگر فضای کمی برای نگهداری دستگاه دارید یا فقط نیاز دارید که لکه ها را از بین ببرید، موکت شوی های دستی کوچک می توانند بسیار کارآمد باشند.
  • برخی مدل های موکت شوی می توانند برای شستشوی مبلمان و تشک نیز مناسب باشند بنابراین اگر این قابلیت می تواند برای شما مفید باشد باید مدل هایی را انتخاب کنید که این کارایی را داشته باشند. حتما دستورالعمل دفترچه راهنمایی دستگاه را مطالعه کنید تا به مبلمان یا دستگاه خود آسیبی نزنید.
  • اغلب مدل های موکت شوی سر و صدای زیادی به راه می اندازند و ممکن است این برای شما آزار دهنده و غیر قابل تحمل باشد. مدل های کوچکتر اغلب سر و صدای کمتری دارند و برای فضا های کوچک مناسب تر هستند. اگر نمی توانید دستگاه های پر سر و صدا را تحمل کنید حتما در هنگام خرید این مورد را در نظر داشته باشید.
  • قیمت های موکت شوی های موجود در بازار بسیار متنوع است که این موضوع ناشی از تفاوت کارایی و امکانات دستگاه می باشد. اگر بودجه محدودی دارید باید از برخی قابلیت ها چشم پوشی کنید و بر روی کارایی محصول برای نیاز خود تمرکز کنید.
  • در مورد محلول های شوینده برخی مدل ها محدودیت های سختی دارند و استفاده از شوینده نامناسب می تواند گارانتی را باطل کند بنابراین همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. اگر برای شما اهمیت دارد که از محلول های سفیدکننده یا روغن های معطر استفاده کنید فراموش نکنید که اگر در دستورالعمل این مورد ذکر نشده است احتمال ایجاد لکه بر روی فرش های شما و آسیب به دستگاه موکت شوی وجود دارد.
فرش شوی های قابل حمل

فرش شوی های قابل حمل

  • اگر قصد دارید موکت شوی را در طبقات مختلف منزل استفاده کنید در هنگام خرید باید وزن دستگاه را نیز در نظر بگیرید. برای جابجایی در طبقات مختلف باید وزن دستگاه متعادل باشد و حمل آن ممکن باشد، سبک ترین مدل ها معمولا حدود 5 کیلوگرم وزن دارند.
  • از اصلی ترین مواردی که باید در هنگام خرید انواع موکت شو مد نظر داشته باشید قدرت مکش دستگاه است. قدرت مکش بالا کمک می کند علاوه بر حذف بهتر آلودگی ها، فرش ها و قالی ها به سرعت خشک شوند تا مجدد آلودگی را به خود جذب نکنند.
  • یکی از تفاوت های اساسی مدل های مختلف این است که نوع و جنس سری دستگاه متفاوت است. زمانی که سری های شفاف قرار داشته باشند شما می توانید به خوبی متوجه اختلالات مکش و شستشو شوید و اگر مانعی وجود دارد یا قدرت کاهش یافته مطلع شوید.
  • در هنگام خرید حتما ضمانتنامه و گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید. موکت شوی یک وسیله برقی با تعداد زیادی اتصالات است و این امکان وجود دارد تا هر قسمت از دستگاه دچار آسیب یا اختلال شود.
  • برخی مدل های موکت شوی قابلیت استفاده در کف های سخت را نیز دارند و می توانید در صورت نیاز به این قابلیت، مدل هایی را خریداری کنید که این امکان در دفترچه راهنمای آنها ذکر شده است.
  • برخی از موکت شوی ها به سادگی می توانند لکه های سخت را از بین ببرند و برای این منظور طراحی شده اند. اگر در خانه شما تعداد بچه ها یا حیوانات خانگی زیاد است یا فرش های روشنی دارید حتما دقت کنید موکت شوی که تهیه می کنید برای مقابله با لکه ها توانایی لازم را داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای خرید فرش و موکت شوی را بخوانید.

خرید فرش و موکت شوی بیسیل

از بهترین مدل های موکت شوی بازار می توان به موکت شوی های بیسیل اشاره کرد که تمام قابلیت های کاربردی که نیاز است یک موکت شوی داشته باشد را با بهترین کارایی ارائه می دهد. قیمت محصولات بیسیل با توجه به کارایی بالا و کیفیت محصول بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. شما با خرید یک موکت شوی بیسیل به سادگی می توانید تمام لکه های فرش را از بین ببرید و هزینه های قالیشویی را کاهش دهید. با داشتن این دستگاه دیگر نگران ظرف های غذا و نوشیدنی که بر روی فرش می افتند نخواهید شد زیرا این موکت شوی بیسیل می تواند تمام لکه ها و آلودگی های عمیق را به سادگی و در عرض چند دقیقه از بین ببرد.از مزایای موکت شوی های بیسیل می توان به از بین بردن کامل تمام آلودگی ها و بوی حیوانات خانگی از فرش ها و قالی ها اشاره کرد، با این قابلیت آلرژی و حساسیت ایجاد نخواهد شد. با قدرت مکش فوق العاده این موکت شوی بیسیل فرش ها بعد از شستشو به سرعت خشک می شوند و به این ترتیب آلودگی مجدد ایجاد نخواهد شد.اگر در خصوص موکت شوی های بیسیل سوال یا ابهامی دارید می توانید با شماره های ارائه شده در سایت ما تماس حاصل کنید و ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی، سفارش خود را نیز ثبت کنید. همکاران ما به صورت حرفه ای آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

کلام آخر

اهمیت بالای پاکیزگی فرش و موکت ها تا حد زیادی به رفت و آمد ها و برخورد های مداوم با این کفپوش است و عدم توجه کافی به این موضوع می تواند به طور مستقیم بر سلامت اعضای خانواده و اهالی منزل تاثیر داشته باشد.موکت شوی ها از بهترین ابزار های شستشو و نظافت فرش و موکت ها هستند که می توانید در خانه خود داشته باشید و هر زمان که نیاز بود لکه ها و آلودگی ها را به سرعت از بین ببرید. در این مقاله سعی کردیم نکات کاربردی در خصوص خرید و تهیه موکت شوی ها برای شما ارائه دهیم امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *