بیسل

جدیدترین لوازم الکترونیکی خانه ها

جدیدترین لوازم الکترونیکی خانه ها

خانه های امروزی،‌ روز به روز مدرن تر و جدید تر می شوند. در واقع به لطف تکنولوژي و پیشرفت هایش، روز به روز لوازم الکترونیکی جدید تر و جالب تری برای خانه ها در بازار ارائه می شوند که زندگی را آسان تر می کنند. در ادامه جدیدترین لوازم الکترونیکی خانه ها را به شما معرفی می کنیم که شما را هیجان زده می کنند.

آرام پز هوشمند

درواقع آرام پز های هوشمند،‌ با الکسای گوگل ادغام شده اند و قابلیت اطاعت از فرمان های صوتی شما را دارند . شما می توانید با ضربه زدن انگشتتان یا با یک  فرمان صوتی ساده به دستگاهتان ، دما را کم یا زیاد کرده و یا آن را خاموش کنید. همچنین، شام با حداقل تلاش شما آماده خواهد شد.

آرام پز هوشمند

آرام پز هوشمند

 پرورش دهنده گیاه هوشمند

داشتن یک گیاه در خانه،‌روحیه شما را به طرز غیرقابل باوری بهبود می بخشد، اما نگهداری از گیاهان همیشه آسان نیست. در واقع شما با استفاده از دستگاه های پرورش دهنده گیاه هوشمند می توانید بدون هیچ دانش و اطلاعاتی درباره گیاهان و کاشتن آن ها، گیاه خودتان را بکارید. هر بسته حاوی چیزهایی است که شما نیاز دارید، از جمله کارتریج های بذر پر از مواد مغذی و نوی که توسط دستگاه  برای تقویت رشد گیاه تامین می شود. کار شما ساده است، فقط  کافیست مخزن آب را پر کنید و اجازه دهید دستگاهتان بقیه کارها را انجام دهد.

قفل هوشمند از جدیدترین لوازم الکترونیکی خانه ها

هنگامی که کلید خانه شما روی تلفن همراه شما است، نیازی نیست که نگران احتمال ورود افراد غیرقابل اعتماد و غریبه به خانه تان باشید. هنگامی که قفل هوشمند را بر روی درب خود نصب می کنید ، کنترل بیشتری روی اینکه چه کسی و در چه زمانی وارد خانه شما می شود خواهید داشت.

ترموستات از جدیدترین لوازم الکترونیکی خانه ها

سیستم گرمایشی می تواند خانه شما را در برابر سرمای زمستان محافظت کند. برای اطمینان از اینکه سیستم گرمایشی شما در هر شرایط آب و هوایی به عملکرد خود ادامه می‌دهد، می توانید از  ترموستات متصل به Wi-Fi مانند Nest  کمک بگیرید. این فناوری به شما این امکان را می دهد که بتوانید ترموستات سیستم گرمایشی خود را از هر کجا و از طریق هر دستگاه دارای اینترنت کنترل کنید. اما مهمتر از آن، ترموستات هوشمند هشدارهای سیستمی را در زمان واقعی ارائه می دهد، بنابراین اگر سیستم گرمایشی شما از کار افتاد، خراب شد یا اتفاق غیرمنتظره ای افتاد، می توانید فوراً اقدام کنید.

کلید یاب از جدیدترین لوازم الکترونیکی خانه ها

قبل از خروج از خانه، ابتدا باید کلید، کیف پول و تلفن خود را بردارید. اگر نتوانستید یکی از این موارد ضروری را پیدا کنید، این احتمال وجود دارد که دقایقی  را صرف جستجو کنید. با کمک ردیاب می توانید آن را به سرعت و به راحتی پیدا کنید. این تراشه کوچک از فناوری بلوتوث برای مشخص کردن محل پنهان شدن هر مورد استفاده می کند. به سادگی یک دکمه را فشار دهید و  دستگاه صدایی را  ایجاد می کند تا به شما کمک کند مکان  جسم را پیدا کنید، یا می توانید مکان آن را روی نقشه ببینید یا آخرین مکانی که آن جسم در آن جا وجود داشته را مشاهده کنید. با  دستگاه ردیاب ، دیگر هرگز نگران چیزهای گم شده نخواهید بود !

دستگاه تغذیه دهنده خودکار حیوانات خانگی

این تغذیه دهنده خودکار حیوانات خانگی با مدیریت زمان غذا و اندازه وعده‌ها به شما این امکان را می ‌دهد که حیوان خانگی خود را از دستگاه ببینید، با او صحبت کنید و یا صدایتان را ظبط کنید. با وجود این دستگاه وقتی به سفر می روید و یا در خانه نیستید، لازم نیست نگران غذا و آب حیوان خانگی تان باشید و همچنین می توانید با او صحبت کنید.

دستگاه تغذیه دهنده خودکار حیوانات خانگی

دستگاه تغذیه دهنده خودکار حیوانات خانگی

 دوربین داخلی خانه (Nest Cam)

اما برای صاحب خانه های معمولی امروز، ما فکر می کنیم که دوربین امنیتی بهتر از دوربین کوچک و قدرتمند Nest Cam وجود ندارد.  این دوربین با پخش ویدیوی شبانه روزی، یک نمای 130 درجه ای از خانه را به شما ارائه می دهد  و شما می توانید  درهر مکان و هر زمان و از طریق رایانه یا دستگاه تلفن همراه به آن دسترسی داشته باشید. این دوربین حتی دارای قابلیت صوتی است، بنابراین می ‌توانید به صداهای داخل خانه گوش دهید و یا  از طریق آن صحبت کنید، مثلاً وقتی بچه‌ها از مدرسه به خانه می‌آیند، با آن ها صحبت  کنید، یا سگتان را به خاطر نشستن روی کاناپه در حالی که در خانه نیستید، تنبیه کنید. ، اگر Nest Cam هر گونه فعالیت غیرعادی در خانه را تشخیص دهد، یک هشدار فوری در تلفن هوشمند خود دریافت می کنید.

تراز اندازه گیری دیجیتال آشپزخانه

در واقع یک دستگاه ترازوی دیجیتال، می تواند تا حد زیادی برای شما کمک کننده باشد. شما می توانید راحت تر و مطمعن تر غذا درست کنید بدون این که به استفاده از پیمانه ،‌ قاشق،‌ فنجان و … نیاز داشته باشید.

تراز اندازه گیری دیجیتال آشپزخانه

چاپگر عکس فوری قابل حمل

هنوز هیچ چیز راحت ‌تر از گرفتن عکس در گوشی نیست. اما خیلی از اوقات ما عکس ها را نگه نمی داریم و آن ها را از تلفن همراهمان پاک می کنیم. درواقع با چاپگر عکس فوری، می توانید همان لحظه که عک س گرفتید آن را چاپ کنید. در واقع می توانید با  برنامه ای در تلفن همراه iOS یا Android شما متصل می شود ،  عکس های رنگارنگ 2.1x 3.4 اینچی را به صورت بی سیم چاپ کنید. این برنامه به کاربران اجازه می دهد قبل از چاپ عکس ها را با متن، ایموجی و موارد دیگر ویرایش کنند.

اسکنر و پرینتر موبایل

یک اسکنر قابل حمل بی سیم و فوق مدرن، می تواند به شما در کارهایتان کمک کند. این دستگاه مبتکرانه از نظر طراحی جمع و جور و با اندازه کمی بزرگتر از یک ورق کاغذ استاندارد، ایجاد کپی های با کیفیت بالا از عکس ها، رسیدها، کاغذها و سریع را بسیار ساده می کند. می توانید حداکثر 300 صفحه یا 1200 عکس را در دستگاه ذخیره کنید ، همچنین می توانید دستگاه را با رایانه همگام سازی کنید تا اسکن های خود را برای دسترسی راحت در آینده، بایگانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *